dimarts, 14 de maig del 2013

Una havanera a la festa de l'escola


Temps d'assaig
Si cliqueu AQUI veureu més fotos dels assajos.

El dia 26 d'abril vam celebrar la festa de l'escola. (Sara E.)
Divendres, al matí, ens van avisar els mestres que la festa se celebraria a la parròquia per la previsió de pluja (Iván).
Això d'anar a l'església, va ser molt bona idea (Andrea).
Els nostres pares van seure tots a les fileres més properes a l'escenari (Xavi M.).
Les famílies corrien per agafar els millors bancs. Ens van fer moltes fotos (Rocío).
Tos els cursos van cantar i ballar. Nosaltres vam fer l'havanera "El meu avi" (Donia).
Vam entrar tranquils, i tranquils vam seure als bancs. Però a mesura que ens anava tocant, ens posàvem més nerviosos. Tota la gent ens mirava i jo vaig decidir tranquil·litzar-me (Adrià).
 Com que el tema del Monogràfic d'aquest curs era "La Mediterrània", totes les actuacions eren balls i cançons de mariners (Xavi Ch.)
Érem el grup dels mocadors, de les senyeres, de les maraques, de les retallades, de la tripulació, de vint-i-sis mariners... i d'un vaixell (Marc).
Vàrem ser els darrers en actuar. El dia, molt divertit (Joel).
Quan em va tocar dir la meva frase, els nervis em van pujar al cap com els micos s'enfilen als arbres (Pablo).
Quan em tocava cantar, jo estava molt nerviós (Pol).
Em va agradar sortir a l'escenari i veure tanta gent (Arelys).
El que més em va agradar va ser el moment de cantar perquè ho estàvem fent molt bé (Adrián).
A mi, em tremolaven les cames, però crec que ho vam fer molt bé (Athenea).
Els assajos van ser durs i a molts ens feia mal la gola, però ens va sortir molt bé (Sara M.).
Vam gaudir d'allò més amb els assajos (Jhenny).
 El primer dia que vam cantar la cançó la vam trobar molt complicada, però mica en mica la vam trobar fàcil (Fernando).
Jo vaig sentir una mica de vergonya perquè hi havia molta gent (Eva).
Tot va sortir molt bé i estem molt contents de la nostra actuació (María).
Va ser una de les millors festa de l'escola. Ens van aplaudir molt (Alberto).
La gent va començar a picar de mans en la tornada de la cançó (Johan).
 Quan els nens petits van cantar la cançó del peix pallasso, la vam recordar (Robert).
Ens van aplaudir moltíssim. Són els últims Jocs Florals per nosaltres i els hem gaudit de valent (Noa).
 

5 comentaris:

  1. Felicitats als alumnes i a la mestra: per l'esforç, l'entusiasme i el resultat!!!

    ResponElimina
  2. Ens va quedar súper bé

    ResponElimina
  3. Felicitats a tothom!
    Una festa d'escola que es mantindrà en el record de tots/es per tota la vida.
    El marc incomparable de l'altar customitzat de la parròquia de Sant Josep no crec que torni a reviure un espectacle com aquest.
    Jo crec que la Moreneta fidel espectadora de tot ens va beneir amb la seva protecció.
    La batuta impecable de la directora del cor, la Paqui també va estar arropada per tot el cor d'àngels de 6è.
    La resta d'escola també va ajudar en tot.
    Un repte a superar.
    Elena (altrament dit Helen)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, en nom de tots i totes, per les teves entranyables paraules, Elena.
      Petonets.

      Elimina
  4. Va sortir molt bé la bandera i en aquest lloc tan gran s'ens va escoltar molt bé, va ser molt divertit.
    Adéu,petons.

    ResponElimina