dissabte, 17 de novembre del 2012

Conseller del Consell de nois i noies

Grup del Plenari
El dia 24 d'octubre, l'Albert Molina i jo, escollits pels nostres companys i companyes de classe, ens vam iniciar com a consellers de la nostra escola al Consell de nois i noies de la ciutat de l'Hospitalet.
A més a més de nosaltres, hi participen catorze escoles més.
La tasca d'aquest curs gira al voltant de l'esport.
Entre tots els consellers/-es durem a terme un projecte per a millorar la nostra ciutat.
Es pretén que els nois i les noies s'impliquin de forma personal i col·lectiva i que prenguin posicions i compromisos amb la realitat més propera.
Consellers de cinquè i de sisè
El Consell es reunirà un cop al mes i intentarem aportar tot allò que els nostres companys decideixin.
Personalment, haig de dir que em va fer molta il·lusió ser triat pels meus companys de classe.
El dia del Plenari vaig gaudir moltíssim.

Xavi Chavanel González, alumne de sisè de l'escola Joan Maragall
El Xavi Chavanel i l'Albert Molina acompanyats per l'alcaldessa Núria Marín i el regidor d'ensenyament Lluís Esteve

3 comentaris:

  1. Hola Xavi,

    Vull que aprofitis aquesta gran oportunitat que t'ha donat la teva classe de representar-los com a conseller de la teva escola, això comporta molta responsabilitat i se que ho pots fer. Et desitjo molta sort.

    Molts petons.

    ResponElimina
  2. Hola, Xavi, espero que t'agradi ser conseller. A mi em va agrada molt i a tu de ben segur que també t'agradarà.
    Adéu.

    ResponElimina
  3. Hola ,Xavi,en aquestes fotos tens cara de felicitat.
    Jo crec que t'ho mereixes i espero que t'agradi ser conseller.
    Aprofita-ho.

    Adéu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina